גביית חובות והוצאה לפועל

לפגישת יעוץ השאירו את פרטיכם
ונחזור אליכם בהקדם

b

הוצאה לפועל זהו שמו השני של משרד כרמי - גכתן

משרדנו מומחה בהוצאה לפועל מזה שנים רבות ועוסק בזה יום יום.
משרדנו עוסק בתחום זה במיוחד עבור גופים מוסדיים, בנקים, חברות פרטיות ולקוחות פרטיים ונחשב למשרד מוביל ומוכר בתחום הגבייה. משרדנו מוציא לפועל פסקי דין, משכונות של רכבים, משכנתאות ושעבודים, שיקים, שטרי חוב, ערבויות ובכל מקרה אחר מגישים התביעה לבית המשפט תחילה.
מזה 3 עשורים שמשרדנו גובה עבור לקוחות משלב מכתב ההתראה ועד לפעולות הוצאה לפועל מיוחדות. ככלל, לאור ניסיון רב בשנים, משרדנו מעדיף להגיע להסדרים נוחים ונכונים.
אם לא עולה בידנו לגבות בדרך זו, המועדפת עלינו כאמור, איננו בוחלים בנקיטת צעדים מבצעיים בהוצאה לפועל. עיקולים עיכובי יציאה מהארץ צווי הבאה ועוד.
משרדנו לא פעם ביטל צוואות, הסתלקות מירושה והברחות נכסים בדרכים אחרות על מנת להשיב את הנכסים לחייב ולהיפרע מהם. משרדנו מתמחה בכינוסי נכסים הן מכוח שעבוד והן מכוח עיקול ומוכר רכבים ו/או נכסי מקרקעין לצורך פירעון החוב, וזאת תוך מיקסום התמורה. משרדנו פועל בכל תיק ותיק ליצירת קשר יזום עם החייבים לצורך הגעה להסדר ונוחל בכך הצלחות לא מעטות. עו"ד רחל כרמי חברה בוועדת ההוצל"פ של לשכת עורכי הדין זה שנים רבות ועושה ככל יכולתה לייעל את המערכה לרבות מול הרגולטור.
משרדנו אף מציע את שרותיו גם לעורכי דין שלא ממש מכירים ו/או אוהבים להתעסק בתחום הגבייה, הן עבור שכר טרחה והן עבור לקוחותיהם. משרדנו אף נותן את שרותיו ועוסק בפועל בגבייה עבור נושאי תפקיד מטעם בית המשפט, לרבות נאמנים בפשיטות רגל/חדלות פירעון ומפרקים לצורך גביית חובות להעשרת קופות הכינוס והפירוק.
למשרדנו כוח האדם המתאים בעל ניסיון וידע רב שנים לצורך גבייה מהירה ויעילה.
לצורך גבייה אפקטיבית ויעילה, אנו מצוידים בטכנולוגיה המתאימה והיעילה לצורך התקשרות ישירה לבתי המשפט, להוצאה לפועל, ולשאר רשויות על מנת לקבל מידע מתאים וחוקי. משרדנו מעסיק חוקרים פרטיים, משרדי שליחויות אשר מייעלים לנו את העבודה באופן חוקי, מקצועי ומהיר ביותר.

מחלקות משרד נוספות

מחזיקים ידיים

עורכי הדין במשרדנו, הוכשרו באופן יסודי ובעלי סמכות לערוך ולאשר
מסמך ייפוי כוח מתמשך לכל מקרה ומקרה.
נשמח ללוות אתכם בתהליך ולהעניק לכם ייעוץ מקצועי ומותאם בנושא.

משרדנו בעל ניסיון רב בליווי עסקאות מקרקעין גדולות וקטנות כאחד, אנו מלווים את לקוחותינו החל משלב המו"מ ועד לשלב הסופי שלאחר העברת ורישום הזכויות ו/או עד להשכרת הנכס אם מדובר בנכס למסחר ו/או להשקעה.

משרדנו מכיר את התחום היטב, הן בהיותנו באי כוח נושים בעיקר מטעם בנקים, והן מכח תפקידה של עו"ד רחל כרמי כנאמנת בתיקים אלה מטעם כונס הנכסים הרשמי של מדינת ישראל.