חדלות פירעון ופשיטות רגל

לפגישת יעוץ השאירו את פרטיכם
ונחזור אליכם בהקדם

b

ליווי מקצועי רב ניסיון בטיפול בפשיטת רגל
במשרד כרמי גכתן

הליך פשיטת הרגל או בשמו החדש הליך חדלות פירעון, מהווה תופעה שהולכת וגואה לאור הרגולציה, הקורונה והמצב הכלכלי. בשנים הראשונות נראה היה שתיק של פשיטת רגל הוא ״חוב אבוד״, הטיפול בגביית חוב מטעם הנושה ממילא יצא מגדר טיפולנו הישיר ושליטתנו ועבר לטיפול המנהלים המיוחדים והנאמנים.
משרדנו מכיר את התחום היטב, הן בהיותנו באי כוח נושים בעיקר מטעם בנקים, והן מכח תפקידה של עו"ד רחל כרמי כנאמנת בתיקים אלה מטעם כונס הנכסים הרשמי של מדינת ישראל.
כאמור עורכת הדין רחל כרמי משמשת כנאמנת בתיקי פשיטות רגל/חדלות פירעון כבר מאז שנת 2009 כאשר הוקם מאגר הנאמנים של כונס הנכסים הרשמי.
עו"ד רחל כרמי אף משמשת כמפרקת של חברות שונות במינוי מטעם בית המשפט המחוזי.
עו"ד יניב גכתן טיפל, לפני שהפך לשותף במשרד, גם בחייבים וייצג אותם נאמנה בהליכי חדלות פירעון, כיום משמש אף הוא כנאמן מטעם הממונה על חדלות הפירעון, לכן הידע והמומחיות של המשרד הינו לא רק מתוך הניסיון רב השנים אלא גם מנקודות מבט שונות של נושים, חייבים ונאמנים.
חשוב לציין כי גם במסגרת ייצוג נושים, חושב מאד להכיר את הליכי חדלות הפירעון לעומק, על מנת שעורך הדין המייצג את הנושה, ידע לעמוד ולשמור על זכויות הנושה, כאש לעיתים נדרש להיות נושה פעיל במסגרת ההליך למיקסום הגבייה, כן חשוב להכיר לפעמים גם את היתרונות של ההליך דווקא ביחס לנושים, כאשר לפעמים דווקא נדרש מהנושה ליזום כנגד החייבים הליך חדלות פירעון אם במטרה לבטל הברחות/הסתלקויות מנכסים ועיזבונות וכן מסיבות שונות נוספות הכול בהתאם לנסיבות הספציפיות של כל תיק ותיק.
לאור הידע המקיף הניסיון בתחום ומתוך האספקטים השונים- עוסק משרדנו גם בטיפול בחברות ובעסקים שמטרתם הייתה למנוע את ההליך של חדלות הפירעון. במקרים אלה הובלנו לא פעם את הלקוחות יד ביד, והגענו להסדרים עם כל אחד מהנושים תוך מניעת הליכים משפטיים והליכי חדלות פירעון.
ידע נרחב זה בתחום מביא אותנו לפסגת המשרדים המומלצים בתחום ומתוך מסירותנו לעבודה הידע והניסיון הננו מגיעים להישגים, להצלחות ללקוחות שלנו.

מחלקות משרד נוספות

מחזיקים ידיים

עורכי הדין במשרדנו, הוכשרו באופן יסודי ובעלי סמכות לערוך ולאשר
מסמך ייפוי כוח מתמשך לכל מקרה ומקרה.
נשמח ללוות אתכם בתהליך ולהעניק לכם ייעוץ מקצועי ומותאם בנושא.

משרדנו מומחה בהוצאה לפועל מזה שנים רבות ועוסק בזה יום יום.
משרדנו עוסק בתחום זה במיוחד עבור גופים מוסדיים, בנקים, חברות פרטיות ולקוחות פרטיים ונחשב למשרד מוביל ומוכר בתחום הגבייה.

משרדנו בעל ניסיון רב בליווי עסקאות מקרקעין גדולות וקטנות כאחד, אנו מלווים את לקוחותינו החל משלב המו"מ ועד לשלב הסופי שלאחר העברת ורישום הזכויות ו/או עד להשכרת הנכס אם מדובר בנכס למסחר ו/או להשקעה.