ייפוי כוח מתמשך

לפגישת יעוץ השאירו את פרטיכם
ונחזור אליכם בהקדם

b

המקצועיות, הפרטים הקטנים והחשיבות הגדולה
בהסכם ייפוי כוח מתמשך

ייפוי כוח מתמשך הוא מסמך משפטי אשר נועד להחליף את הצורך במינוי אפוטרופוס לגוף/רכוש שהנו מורכב יותר.
ייפוי הכוח מאפשר לכל אדם בגיר הכשיר לקבל החלטות לתכנן ולקבוע מראש מי יטפל בענייניו בעתיד, אם וכאשר לא יוכל לטפל בהם בעצמו. מיופה הכוח, יהיה מוסמך לפעול בשם אותו אדם בעתיד כאשר לא יוכל עוד לקבל או לבצע החלטות הנוגעות לעינינו בעצמו. ייפוי כוח מתמשך יכול להתייחס לעניינים שונים ביניהם עניינים רפואיים,
אישיים או רכושיים.
בדרך זו יכול לבחור הממנה (מי שנותן את ייפוי הכוח המתמשך), למנות עפ"י בחירתו האישית, אדם הקרוב אליו, אשר יכול להיות בן משפחה, קרוב, או לעיתים איש מקצוע המהימן עליו. יש לקבל את הסכמתו של אותו אדם שמבקשים למנות כמיופה כוח. בנוסף ניתן למנות גורמים "מידועים" אשר מיופה הכוח יידרש ליידע אותם בדבר פעולותיו ובכך למעשה יש השגחה נוספת.
ייפוי כוח מתמשך יערך ויאושר על ידי עורך דין, אשר עבר הכשרה מתאימה לכך על ידי משרד המשפטים ובלבד ולעורך הדין אין כל עניין אישי בעריכת ייפוי הכוח המתמשך. ייפוי כוח מתמשך יופקד אצל האפוטרופוס הכללי עפ"י ההוראות הקבועות לכך.
ייפוי הכוח המתמשך ייכנס לתוקף אם וכאשר הממנה, לא יהיה מסוגל עוד להבין ולקבל החלטות באותם עניינים שנכללו בייפוי הכוח. הממנה רשאי לקבוע בייפוי הכוח מה תהיה הדרך לקבוע שכבר אינו מסוגל להבין בדבר ואז יופעל ייפוי הכוח המתמשך. ככל שלא תקבע הדרך לכך, ייפוי הכוח המתמשך ייכנס לתוקף בהתאם לברירת המחדל שקבועה בחוק – חוות דעת מומחה לפיה אינו מבין בדבר בעניינים שבייפוי הכוח כולם או חלקם.
אנו ממליצים ללקוחותינו בחום רב, לערוך ייפוי כוח מתמשך ובכך להקנות לעצמם את תחושת הביטחון והוודאות ליום בו חו"ח לא יוכלו לקבל החלטות בעניינם.
עורכי הדין במשרדנו, עברו הכשרה מתאימה ונכללים ברשימת עורכי הדין הכשירים לערוך ולאשר מסמך ייפוי כוח מתמשך.
נשמח להעניק לכם ייעוץ בנושא ו/או לערוך עבורכם מסמך ייפוי כוח מתמשך.

מחלקות משרד נוספות

גבר חותם עם עט

מומלץ לבצע עריכת צוואה או הסכם ממון באמצעות עורך דין בעל ניסיון וותק בתחום זה. משרדנו עוסק בתחום מזה שנים רבות ויכול להעניק ליווי מקצועי ומסור בתחום הצוואות, הירושות והסכמי הממון על כל סוגיהם.

משרדנו מומחה בהוצאה לפועל מזה שנים רבות ועוסק בזה יום יום.
משרדנו עוסק בתחום זה במיוחד עבור גופים מוסדיים, בנקים, חברות פרטיות ולקוחות פרטיים ונחשב למשרד מוביל ומוכר בתחום הגבייה.

משרדנו מכיר את התחום היטב, הן בהיותנו באי כוח נושים בעיקר מטעם בנקים, והן מכח תפקידה של עו"ד רחל כרמי כנאמנת בתיקים אלה מטעם כונס הנכסים הרשמי של מדינת ישראל.