דיני מקרקעין וליווי פרויקטים

לפגישת יעוץ השאירו את פרטיכם
ונחזור אליכם בהקדם

b

בטחון וראש שקט עם
משרד כרמי גכתן בעסקאות מקרקעין

רוכש או קונה נכס נדל"ני, יש לא מעט נושאים שחשוב לדעת ולהכיר בעסקאות מקרקעין ועל כן חשוב מאד להיוועץ עם עורך דין כבר בשלב המו"מ.
בין אם מדובר בנכס מקבלן ו/או יד שנייה בין אם למגורים, השקעה או למסחר, קרוב לוודאי שמדובר באחת העסקאות המשמעותיות ביותר שתבצעו בחיים, אז אין להקל ראש.
משרדנו בעל ניסיון רב בליווי עסקאות מקרקעין גדולות וקטנות כאחד, אנו מלווים את לקוחותינו החל משלב המו"מ ועד לשלב הסופי שלאחר העברת ורישום הזכויות ו/או עד להשכרת הנכס אם מדובר בנכס למסחר ו/או להשקעה.
כאמור ישנם לא מעט נושאים שעל עורך הדין לבצע טרם חתימה על חוזה מחייב, בדיקות תכנוניות ברשויות המקומיות, בדיקות רישומיות, משפטיות, בדיקות מיסוי ואף בדיקות כלכליות ועוד בדיקות ייחודיות ככל הנדרש בהתאם לסוג הנכס ונסיבותיו הספציפיות.
משרדנו שותף בליווי עסקאות רבות במקרקעין, בין הפרויקטים הגדולים של משרדנו רכישת קרקע בשטח של כ-9 דונם בסמוך לאם המושבות פתח תקוה עליו הוקם מתחם מסחרי גיסין סנטר פ"ת, רכישת בית אבות מונטיפיורי פ"ת, רכישת קרקעות, דירות ונכסים למסחר.
בכל מה שחשוב לדעת בעסקת מקרקעין תוכלו להיוועץ עם עורכי הדין ממשרדנו, אשר יעניקו לכם תחושת ביטחון בעת התקשרות בהסכם.
משרדנו יעניק לכם ליווי כולל בכל ההיבטים המשפטיים הקשורים במקרקעין, עסקאות מכר, הסכמי שכירות, רישומי הערות אזהרה, עסקאות העברה ללא תמורה, לווי בפרויקטים של התחדשות עירונית, תביעות בנושאי המקרקעין ועוד.

מחלקות משרד נוספות

לחיצת יד

משרדנו מכיר את התחום היטב, הן בהיותנו באי כוח נושים בעיקר מטעם בנקים, והן מכח תפקידה של עו"ד רחל כרמי כנאמנת בתיקים אלה מטעם כונס הנכסים הרשמי של מדינת ישראל.

משרדנו מומחה בהוצאה לפועל מזה שנים רבות ועוסק בזה יום יום.
משרדנו עוסק בתחום זה במיוחד עבור גופים מוסדיים, בנקים, חברות פרטיות ולקוחות פרטיים ונחשב למשרד מוביל ומוכר בתחום הגבייה.

עורכי הדין במשרדנו, הוכשרו באופן יסודי ובעלי סמכות לערוך ולאשר
מסמך ייפוי כוח מתמשך לכל מקרה ומקרה.
נשמח ללוות אתכם בתהליך ולהעניק לכם ייעוץ מקצועי ומותאם בנושא.